wtorek, 24 marca 2015

CLOVIN - kolejna odsłona

Żeby nie było, ze tylko piszę i ludzi na okoliczność przepytuję, sama w opisanej firmie zakupy zrobiłam.
Pomysł zresztą wziął się stąd, by kupować produkty polskie i po dobrych cenach.
Dziś kurierem przyjechała paczka. Cięęężka, ale nie lubię się rozdrabniać.
Kupiłam najpotrzebniejsze w tej chwili w domu rzeczy:
15 kg proszku do prania Multicolor za 33,60zł (2,24zł/kg) co w przeliczeniu na ilości handlowe wyniesie:
 6,72zł za 3kg lub... 90groszy! za pudełko 400gramowe, jakie powszechnie występują w sklepach.
Clever Attack - szampon do tapicerki i dywanów 500ml za 5,60zł

Trix Premium do naczyń 5l za 12,70zł (2,54zł/1l) co daje 1,27zł za 500ml - ilość występującą w opakowaniach handlowych

Trix Ocean Blue 2 w 1 (antybaktaryjny żel do wc) 5l za 17,08zł (3,41zł/1l), co daje 1,70zł za 500ml, czyli zwyczajowe opakowanie 500ml, lub 2,55 zł za 750ml,
Clever Gardinen proszek do prania firan 400g x (promocja - drugie opakowanie za 1grosz) za 6,98zł
 Praktik - gąbka kąpielowa Tęcza po 0,91zł za sztukę (w najbliższym sklepie takie gąbki kosztują 3 - 4 zł)

Za wszystko zapłaciłam 77,78zł. Do domu przyjechała solidnie zapakowana paczka. Za transport zapłacił producent.

Mam w domu zapas środków czyszczących i piorących na wiele miesięcy. Nie będę musiała biegać do sklepu i taszczyć zakupów w rękach.
Zapach żelu do WC bardzo przyjemnie mnie zaskoczył. Okazało się, że moja prawie zabytkowa muszla, której nie potrafiłam ostatnio niczym domyć, pięknie się odczyściła i wybieliła!
Proszek do prania ma (dla mnie) miły dla nosa zapach kwiatowo - owocowy. Pierwsze pranie właśnie się pierze - czekam na efekty.
Według producenta przy wodzie średnio twardej i brudnym praniu taka ilość proszku jest wystarczająca, do wody miękkiej sypiemy jeszcze mniej.

Polskich produktów będę szukać dalej...


1 komentarz:

  1. Clovina zamierzam tez przetestować teraz kupiłem proszek FRESH do koloru ( nie mylić z wynalazkiem "made in germany" ALPEN FRESH !! przestrzegam przed tym ! Teraz pytanie możesz mi podać "organo-leptyczny" skład CLOVINA ? Bardziej granulkowaty czy jak konsystencja "soli" ?
    Fresh tych "gąbczasych" białych granulek ma niewiele.. zapach też "kwaskowaty" ale dobrze ze do niego nie walą mega dużo kompozycji zapachowych.. Pranie w toku ( 2.75zl/kg ) Proszek robiony w Polsce.

    OdpowiedzUsuń