wtorek, 23 kwietnia 2013

Dostało mi się

Dostało mi się zaproszenie do zabawy od Leptir.

Spróbuję odpowiedzieć na zadane pytania.
1. ..... największe twoje marzenie ?
Wychować dzieci na porządnych ludzi.
2.  .... twoje credo życiowe ?
Żyć tak, by pozwolić żyć innym, jednak... nie pozwolić innym się zadeptać.
3.  .....czy masz coś do ukrycia ?

Różne smuteczki i stresy...
4........co według ciebie jest podstawą poczucia szczęścia ?

Dobrzy ludzie dokoła i zdrowie.
5. ......najlepsze lekarstwo na dołek ?

Mój mąż ;-), no i może rozmowa z koleżanką, która mieszka daleko, ale Rozumie.
6........gdzie szukasz źródeł inspiracji życiowej ?

U "Najwyższej Instancji".
7........kluczem do szczęścia jest ....?

Nie szukać dziury w całym.
8........czy egoizm to zła cecha ?

Paskudna. Widzę, że innym doraźnie pomaga, a tracą wszystko dobre z otoczenia.
9....... czego nigdy nie wyznałbyś partnerowi ?

Nie mam pomysłu - wydaje mi się, że Archanioł wie wszystko...
10......czym jest dla ciebie pasja ?

Sposobem na nie zmarnowanie życia i otrzymanych talentów.
11......czy wierzysz w Wielką Jedyną Miłość?

W Wielką - tak i ta może być jedyna, ale mogą być jeszcze inne/inna miłości, które nas uszczęśliwią.
12...... dokończ zdanie: jeśli człowiek prawdziwie kocha to...

zrobi wszytko, by ta miłość trwała, i wszystko by kochaną osobę uszczęśliwić. 

O ile zrozumiałam reguły tej zabawy powinnam teraz podać własne pytania, co czynię:
1. Wymień trzy miejsca na świecie, które koniecznie chciałabyś odwiedzić.
2. Ulubiony sposób podróżowania/ transportu?
3. Kogo zabrałabyś w podróż dokoła świata (oprócz rodziny)?
4. Co zabrałabyś do czytania "na bezludną wyspę"?
5. Jakie filmy chciałabyś pokazać swoim potomnym, jako warte zapamiętania?
6. Jaka jest Twoje najbardziej niezwykła (wg. Ciebie) umiejętność?
7. Czego w życiu chciałabyś się jeszcze nauczyć?
8. Gdybyś mogła jeszcze raz wybierać zawód - co wybrałabyś ?
9. Do jakiego miłego momentu w przeszłości chciałabyś wrócić, choć na chwilę?
10. Gdybyś mogła sama wybrać sobie imię - jak by ono brzmiało?

Poproszę o puszczenie wodzów fantazji...

Do zabawy zapraszam wszystkich czytelników, a szczególnie:

Moja mała zagroda i ja
Moje Podlasie
Na górce
Ogród na końcu świata
Siedlisko pod Lipami
Jasna 8
Skowronkowa chatka
Gohaa
Wygnanko
Skowronkowa chatka

1 komentarz:

  1. Fajnie, dzięki temu troszkę Cię bliżej poznałam pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń