niedziela, 17 czerwca 2012

Torty i inne pyszności

Szycie ostatnio zeszło na dalszy plan.
Rodzinne życie towarzyskie pochłania sporo mojego czasu. W tym tygodniu czas był poświęcony mojemu bratankowi i jego urodzinom. Z całą przyjemnością pomagałam w zakupach i organizowaniu urodzinowej imprezki.
Najpierw upiekły się dwa duże biszkopty, a potem, po zrobieniu kremu powstały z nich torty. Krem zrobił się waniliowy, kawowy, kakaowy i ulubiony orzechowy.
Najwięcej zabawy jak zawsze było z ozdobieniem góry tortu, ale wyszło całkiem ładnie.
Najważniejsze, że torty gościom smakowały.
Oprócz tortów upiekłam także sernik z czekoladowym ciastem. Były też inne pyszności, a do kolacji doskonałe sałatki. Wspólnymi siłami powstało bardzo sympatyczne rodzinno - przyjacielskie przyjęcie.
Niedziela minęła nam więc rodzinnie i imprezowo.
Mam nadzieję, że jutrzejszy dzień wreszcie pozwoli mi usiąść do maszyny do szycia, bo przygotowane serduszka czekają na uszycie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz